Wednesday, May 28, 2014

Bala Tentera di Opis


Hari ni ....
cuti sekolah dah mula...
dan hari ni jugak...
Ummi nya ke Hospital pulak..
maklumlah ...Ummi nya ada sejarah bersalin kan kakak ikut tingkap...
semalam ke Klinik... hari ni ke Hospital pulak...
takpele... asalkan semuanya selamat....

berbalik pada cerita 3 tentera awok tu...
disebabkan takde orang nak menjaga deme...
terpaksa le deme bertiga mengikut ayah nya ke opis....

nasib baik jugak le kat opis ni ada tv...
takde la deme boring sangat macam kakak semalam....
dan nasib baik jugak le...
cuti sekolah ni tv banyak siarkan cerita kartun....

selagi belum pukoi 5...
anak2 tayah kena le dok kat opis tayah yeeeee......

2 comments:

  1. boleh suruh diorg buat keje opis tu.. latihan dulu hehe

    ReplyDelete
  2. behave yer anak2...tayah ada kerja...

    ReplyDelete