Wednesday, April 9, 2014

Tinggi Imaginasinya - Amzar

Seperti biasa...
tiap2 petang awok dan famili akan singgah kerumah opah bebudak ni...
maklumla...
rumah mak awok dekat dengan awok ni ha....

sambil2 menunggu opahnya untuk makan sekali...
anak2 awok akan melayan diri dengan aktiviti deme sendiri...
macam Amzar ni...
dengan berus gigi pun jadi...

tak tau le berus gigi siapa tu...
dan apa lah agaknya yang dalam fikiran Amzar masa bermain dengan berus gigi ni...
sesekali lagaknya nampak macam tengah bawak kapal terbang...
kemudian ada jugak nampak macam tengah berlumba kereta.....
jadi pistol pun ada...

alahaiii....
seronok jadi bebudak ni ye....




4 comments:

  1. sel-sel otaknya berkembang.. =D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye...bio kan dia bermain... baru le kreatif

      Delete
  2. apa yang dia imaginekan masa tengah main berus gigi tu yer. tengah racing kat formula wan ke apa tu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. itu le... awok pun musykil.. apa agaknya dia bayangkan masa tu...

      Delete