Wednesday, April 30, 2014

Nama Cikgu Adik, Teacher!



Budak bertuah yang pantang bergambo!
Muhammad Daniel Amzar .....
Alkisahnya....
semalam awok bersembang dengan Amzar...
berkenaan dengan aktiviti dia kat sekolah semalam....

Abang bila tengok Adiknya bersembang dengan tayahnya...
dia pun mencelah le.....
Abang dok bercerita kata Cikgu nya memuji dia tulis Jawi...
cantik katanya....
tapi dah hanto pada cikgu ...
tak dapatlah tayahnya nak tengok....

dalam masa sama....
adik pun tak nak kalah...
dia pun bercerita lah berkenaan cikgu baru yang mengajo dia sekarang ni....
cikgu baru dia ni mengajo Bahasa Inggeris......
ayat yang Amzar tahu ialah...
"What are you doing?"...
ini pasei kartun Phineas & Ferb tu le.....
sabo je le...

bila awok tanya siapa nama cikgu baru adik....
ini jawapan adik....
Nama cikgu adik..... Teacher!!...
alahaiii adik!!!....

10 comments:

  1. ehh ok la tu pandai juga nak menjawab dlm bi..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. heheh....pandai.... pandai mengajuk je....

      Delete
  2. ahaha comel je budak ni ckp'' Nama cikgu adik..... Teacher!!...''
    kira bijak ler tu . dh besau nt mesti jd budak pndai :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insyallah.... dan juga jadi anak yang soleh...

      Delete
  3. alahai cumilnye.. mcm kawan syafi dulu dia pernah cakap "nama papa saya papa"
    so cute

    ReplyDelete
    Replies
    1. kekkeek... budak2 kan.... apa yang diornag tau.. dan dengo tiap2 hari.. itu la yang akan keluo dari mulut deme...

      Delete
  4. hahahahahahahahah teacher,, kalau tanyer nama teacher adik sape? msti die jawab cikgu! hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. betoi tu...... cik husna...... itula budak2 suci.. dan murni... apa yang dituturkan suci dari hati... deme bukan reti nak menipu .......

      Delete