Tuesday, June 18, 2013

Abam Adik





Adik......
bahasekan diri dia Abam...
memule awok dengan Mem tak faham...
ingatkan dia nak cakap pasei Abang dia...
sampai sekarang lekat nama Abam pade Adik....
sesekali sile sebut Abam.... dengan Adik....dan Abang menayhut sekali...
Adik...adik....

8 comments:

  1. Replies
    1. budak2 sebut memang sweet..... ce kite yang tua ni bahasa kan diri Abam.... memang nak muntah le....

      Delete
  2. Abam?.. cute pgglan 2.. singgah n follow.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. itu la... memule kami ni ingatkan dia nak sebut abang dia.... tapi bila berulang kali dia sebut...sambil tangan tu tepuk dada.... fahamle... memang dia membahasakan diri dia abam....

      Delete
  3. Hai..
    Salam kenal.. =)

    Jangan lupa follow sy balik ye..
    Kalau sudi singgah-singgah lah dkt page AZ Collection..
    Mcm-mcm pilihan peplum ada,barangan kesihatan pn ada..
    Nak tempah KRAF FELT pn blh..
    https://www.facebook.com/pages/AZ-Collection/199515420202002

    Nak mintak tlg LIKE page blh? Thanks.. =)

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. memang rapat...sampai nak asingkan tempat tido pun payah.....

      Delete