Monday, April 11, 2011

Kesian anak2 tayah

Anak2 Ummi & Tayah
Nur Qurratu'aini
Muhammad Nizar Amsyar
Muhammad Daniel Amzar


Minggu ni macam yang dibagitau kat blog tayah kat D_08....
Ummi bebudak bertiga ni takde....
Ummi berkursus seminggu di Sabak Bernam......

dan Tayah dah pun 'poskan' bebudak bertiga ni balik ke rumah Tok Wan diorang kat Gunung Semanggol....
kesian pulak bila difikirkan....
tapi kena juga buat macam ni....

sebabnya Opah bebudak ni kat Ipoh tak dapat nak jaga bebudak bertiga ni....
kalau kat Semanggol....
Tok & Tok Wan nya ada.....
boleh la Tok & Tok Wan bebudak ni 'pass baton' kalau dah tak larat...

takpa la anak2 tayah...
seminggu ni je......
nanti hujung minggu ni Tayah datang dengan Ummi ye!

2 comments:

  1. pengorbanan mak ayah terpaksa tinggalkan anak..takpe2, anak2 pasti memahami:)

    ReplyDelete